Liste de favoris
La liste de favoris est vide.
Le panier est vide.
Envoi gratuit possible
Veuillez patienter - l'impression de la page est en cours de préparation.
La boîte de dialogue d'impression s'ouvre dès que la page a été entièrement chargée.
Si l'aperçu avant impression est incomplet, veuillez le fermer et sélectionner "Imprimer à nouveau".

Collaboration in Teacher Education

Examples from the Context of Mathematics Education
LivreCartonné
Classement des ventes 14501dans
CHF169.00

Description

Change is an ongoing aspect of education and educators are always seeking alternative and effective approaches to it. The approaches, in the context of mathematics teacher education, discussed in this book are based on joint work between the individuals involved in the process. However, the factors that influence success within co-operative or collaborative change processes have not been the focus of scientific investigation. This book systematically investigates collaborative endeavours in a number of different domains of teacher education. The fifteen chapters in the four main sections of the book explore and reflect on a variety of issues related to collaborative mathematics teacher education practice and research - such as classroom coaching, mentoring or co-learning agreements - highlighting the evolution and implications of collaborative enterprises in different cultural settings. The resultant accounts should appeal to educational researchers, research students and practitioners around the world.

Détails

ISBN/GTIN978-90-481-6327-4
Type de produitLivre
ReliureCartonné
Date de parution08.12.2010
EditionSoftcover reprint of hardcover 1st ed. 2003
No. de série1
Pages277 pages
LangueAnglais
DimensionsLargeur 155 mm, Hauteur 235 mm
Poids444 g
N° article2248894
CataloguesBuchzentrum
Source des données n°10318442
Plus de détails

Série

Auteur

Prof. Dr. Andrea Peter-Koop lehrt und forscht am Institut für Didaktik der Mathematik an der Universität Bielefeld. Dort leitet sie die Beratungsstelle für Kinder mit Rechenstörungen. Ihre Forschungsinteressen betreffen die Prozesse des frühen Mathematiklernens, mathematische Diagnostik, die Prävention, Diagnose und Therapie von Kindern mit Rechenstörungen sowie Theorien der Lehrerbildung.

Plus de produits de Peter-Koop, Andrea

Editeur

Plus de produits de Santos-Wagner, Vânia

Editeur

Plus de produits de Breen, C.J.

Editeur

Plus de produits de Begg, A.J.C

Editeur

Mot-clé