Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

The Right Sensory Mix

Decoding Customers¿ Behavior and Preferences
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang97794in
CHF69.00

Beschreibung

People with more taste buds are, for example, sensitive to bitterness and are more likely to drink their coffee with sugar or milk, or to drink tea.This book helps product managers, marketers, and corporate decision-makers understand and predict customers´ behavior and preferences.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-662-63797-5
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
VerlagSpringer
Erscheinungsdatum11.04.2023
Auflage2nd ed. 2022
Seiten352 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 155 mm, Höhe 235 mm, Dicke 20 mm
Gewicht534 g
Artikel-Nr.45713060
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.44240679
Weitere Details

Reihe

Autor

Prof. Diana Derval, PhD, EMBA, is the chair of DervalResearch and a pioneer at decoding human behavior and preferences with biosciences. Harvard Business Review contributor, award-winning author, patented inventor, and social entrepreneur, Diana turns fascinating neuroscientific breakthroughs into powerful predictive tools and helped Fortune 500 firms including L'Oréal and Philips accelerate their development with a focus on planet and people-friendly products and experiences.

Schlagworte