Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Social Internet of Things

BuchGebunden
Verkaufsrang7592in
CHF179.00

Beschreibung

The aim of this book is to stimulate research on the topic of the Social Internet of Things, and explore how Internet of Things architectures, tools, and services can be conceptualized and developed so as to reveal, amplify and inspire the capacities of people, including the socialization or collaborations that happen through or around smart objects and smart environments.From new ways of negotiating privacy, to the consequences of increased automation, the Internet of Things poses new challenges and opens up new questions that often go beyond the technology itself, and rather focus on how the technology will become embedded in our future communities, families, practices, and environment, and how these will change in turn.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-319-94657-3
ProduktartBuch
EinbandGebunden
VerlagSpringer
Erscheinungsdatum02.08.2018
Auflage1st ed. 2019
Seiten210 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 155 mm, Höhe 235 mm
Gewicht3421 g
IllustrationenXVIII, 210 p. 55 illus., 44 illus. in color., schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen
Artikel-Nr.5764612
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.27417799
Weitere Details

Reihe

Autor

Schlagworte

THEMA Hauptschlagwort
VLB Haupt-Lesemotiv