Liste de favoris
La liste de favoris est vide.
Le panier est vide.
Envoi gratuit possible
Veuillez patienter - l'impression de la page est en cours de préparation.
La boîte de dialogue d'impression s'ouvre dès que la page a été entièrement chargée.
Si l'aperçu avant impression est incomplet, veuillez le fermer et sélectionner "Imprimer à nouveau".
Social Media, Crisis Communication, and Emergency Management
ISBN/GTIN

Social Media, Crisis Communication, and Emergency Management

Leveraging Web and Mobile Technologies, Second Edition
LivreRelié
Classement des ventes 542dans
CHF85.00
Produits associés
Remplace

Description

As social media continues to evolve at a rapid pace, emergency professionals need to know how to effectively implement and utilize social media and Web 2.0 technologies. This includes communication across agencies in emergency planning, preparedness, and response as well as for in-crisis communication with the public at large. This second edition has been completely updated and includes new chapters on emerging analytical tools, the state of social media usage in other countries, and social media use in related areas such as fire, police, EMS, public health, NGOs, and school emergencies.

Détails

ISBN/GTIN978-1-4822-2342-2
Type de produitLivre
ReliureRelié
Pays de parutionRoyaume-Uni
Date de parution01.01.2021
Edition2. A.
LangueAnglais
DimensionsLargeur 178 mm, Hauteur 254 mm
IllustrationsFarb., s/w. Abb.
N° article5146897
CataloguesBuchzentrum
Source des données n°23397638
Plus de détails

Auteur

Plus de produits de White, Connie M.

Mot-clé