Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Strategic Management in Information Technology
ISBN/GTIN

Strategic Management in Information Technology

BuchGebunden
Verkaufsrang14574173in
CHF76.30

Beschreibung

This casebook explores the strategy and management issues at the heart of the constant change in the information technology industry. The text examines issues such as intense price competition, declining opportunities for differentiation, shorter product life cycles, achieving superior quality, focusing organisation on new merging growth business, motivation and empowering employees. Five sections cover industry dynamics, competitive and functional strategic, government and globalisation, functional areas of business and general management issues.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-13-098559-0
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungsortHarlow
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum08.12.1993
Seiten368 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 178 mm, Höhe 235 mm, Dicke 21 mm
Gewicht978 g
IllustrationenIllustrations
Artikel-Nr.4594329
KatalogNielsen
Datenquelle-Nr.9780130985590
Weitere Details

Autor

Schlagworte